النقاش الجاد والحوار الهادف - التسلية والترفيه - الثقافات والفنون - الادب والعلوم - الاشعار والاقوال المأثورة - الالعاب والضحك والفرفشة - اغرب الصور واجملها - احدث الافلام العربيه والغربيه * نعدكم بكل ماهو جديد & طريف & جميل & وممتع
 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
عيد سعيد
المواضيع الأخيرة
» قصة شاب اخرج قلب امه؟
الخميس 31 ديسمبر 2009, 6:51 am من طرف orignal_ms

» اضحك براحتك
الجمعة 20 نوفمبر 2009, 12:17 pm من طرف islam

» صوت صفير البلبل
الجمعة 20 نوفمبر 2009, 11:56 am من طرف islam

» ال بيقولو الوحدة العربية
الخميس 19 نوفمبر 2009, 11:20 pm من طرف islam

» مصر والجزائر معركة ضارية أم ماتش كورة
الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 8:38 pm من طرف islam

» مقتل خفير
الأربعاء 18 نوفمبر 2009, 12:45 pm من طرف islam

» مسرحية عمار يا مشمش
الأربعاء 11 نوفمبر 2009, 5:23 pm من طرف islam

» سألوني عنك
الأربعاء 11 نوفمبر 2009, 5:10 pm من طرف islam

» برنامج فتح المواقع المحجوبة – المحظورة وتجوز مراقبة مزود الخدمة لديك
الأربعاء 11 نوفمبر 2009, 3:30 am من طرف nor_han

» حصري وعلى منتدانا اسطوانة تجميعية لمجموعة من البرامج
الثلاثاء 10 نوفمبر 2009, 7:17 pm من طرف islam

» يقولون عنها
الأحد 08 نوفمبر 2009, 5:33 pm من طرف islam

» شرح أدوات الفوتوشوب للمبتدئين
الثلاثاء 03 نوفمبر 2009, 2:55 pm من طرف islam

» الكتاب العربي لتعليم sketch up
الثلاثاء 03 نوفمبر 2009, 2:46 pm من طرف islam

» رثاء نفسي
الثلاثاء 03 نوفمبر 2009, 2:36 pm من طرف islam

» زوجتي يا زوجتي
الثلاثاء 03 نوفمبر 2009, 2:30 pm من طرف islam

عيد سعيد
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
islam
 
_el_abkareno_
 
habibe_elawalany
 
nor_han
 
ALyamany
 
haydy
 
مازن
 
A7MED_ZERO
 
7wuda
 
الطائر الحزين
 

شاطر | 
 

 طفل فلسطيني ..............كلماتي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
islam
۩ ۩ المدير العام ۩ ۩
۩ ۩  المدير العام  ۩ ۩
avatar

ذكر الأوسمة :

عدد المساهمات : 370
السٌّمعَة : 23
تاريخ التسجيل : 30/07/2009
العمر : 29
الموقع : http://aktrminakhwat.yoo7.com

مُساهمةموضوع: طفل فلسطيني ..............كلماتي   الأربعاء 14 أكتوبر 2009, 9:54 pm

طفل فلسطيني...
انضرب بطلقة في راسه...
الصبح وهو رايح المدرسة..
مكنش متخيل
ان ده ممكن يحصل له..
ليه..وايه السبب؟
عشان ارهابي..
هو ده السبب!
الواد ده لازم يعرف.. حدف الحجارة
يعني كسر دماغه..
انهم ارهابيون
العالم كله لازم يعرف ده..
دي في دماغ الواد ده..طلقة في دماغه أو في ضهره
في أي مناسبة هنضربهم
بالنار....
الواد الارهابي ده بييعيك...
ياترى هنقتل كام واحد النهاردة؟!!!!
لا زم نحط عقاب شديد للعيال دول
هالو امريكا ... عايزين شوية اسلحة ( قول ايهود باراك)
اصل بتاعتنا مش نافعة ..
معندناش غير شوية دبابات...
على شوية بنادق...بس
احنا بنواجه خطر رهيب..
من شوية عيال...
هنقتلهم شيوخا..
شبابا وأطفالآ..
رجالا كانو أو نساءا..
بطلقة في الدماغ..
أو في الظهر..
اقتل الواد ده..
والاثنين دول..
واحنا هنا بالمرة..
اقتل دول كمان..

في النهاية اسأل كام سؤال:
هل هذا هو السلام الاسرائيلي؟!!!!!!!
هل هذه شفرة الاسرائيليين للحضارة في القرن الحادي والعشرين؟!!!!!
هل هذه معاداة السامية اللي بيتكلمو عنها؟!!!!!!
!!!!!!!!!!!
واحنا فين من كل ده!!!!!
نايمين في العسل....
ناكل ونشرب ونام...
على رأي المثل....
أكل ومرعى وقلة صنعة
وعجبي

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://aktrminakhwat.yoo7.com
 
طفل فلسطيني ..............كلماتي
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
اكثر من اخوات :: المنتدى الثقافي :: خواطر وروايات الأعضاء-
انتقل الى: